Wednesday, July 11, 2012

ASUMA-TI TALENTUL, VISELE si CEEA CE SIMTI



Am postat video-ul acesta pentru ca mi se pare un exemplu foarte relevant in ceea ce priveste asumarea unui talent, emotiile si nesiguranta care te invaluie atunci cand decizi sa dezvalui celorlalti visele tale si efectul unor sentimente sincere asupra oamenilor din jurul tau.
Oamenii raspund pozitiv la impartasirea emotiilor tale. Fiecare dintre noi facem un CLICK! atunci cand simtim ceea ce traieste celalat. E tare frumos sa ai emotii, dar e cu totul si cu totul deosebit sa poti sa transmiti emotiile tale si celorlalti.

Dupa cum ai vazut, lui Malaki nu i-a iesit din prima prestatia, mai mult s-a emotionat atat de tare in cat nu mai avea voce sa cante. Dar nu i s-a intamplat nimic in aceste conditii, nu s-a facut de ras, nu a fost judecat de nimeni ca fiind penibil... toata lumea a inteles situatia. Si el a luat-o de la capat... si a fost bine, chiar mult mai bine decat prima oara. Asa mi s-a intamplat si mie cand a trebuit sa tin o prezentare despre mine de 4 min in fata unui public de 40 de persoane. E clar ca nu a fost cel mai bun discurs in public pe care l-am sustinut, dar din momentul ala mi-am facut curaj sa ma urc pe o scena si a doua oara. Din acea clipa, am putut sa ma vizualizez tinand speech-uri in fata tinerilor. Si asa peste cativa ani, am putut sa-mi accept visul si sa incep sa cred ca pot ajunge un adevarat Prof. la o universitate de renume. Visul asta al meu este inca in desfasurare...

Eu cred ca NU trebuie sa te DESCURCI PERFECT de PRIMA DATA. Nici nu prea ai cum, deoarece nu ai experienta si nu ti-ai antrenat pana acum "talentul". Gandeste-te la prima data, ca un moment oportun pentru a-ti asuma ceea ce simti. Dupa ce incepi sa faci acel lucru si te expui la scara larga, nu o sa mai poti sa-ti negi visele. Si urmatorul pas e sa mergi mai departe... si sa incerci sa te imbunatatesti, sa ajungi acolo unde vrei tu. Pentru ca poti sa fii EXACT ceea ce VREI tu sa fii!!!

Trebuie sa existe o PRIMA DATA pentru orice. La tine cum a fost PRIMA DATA? :)

No comments:

Post a Comment