Monday, December 26, 2011

The African Dream


De cativa ani mi-am facut curaj sa visez cu adevarat sa ajung in Africa si sa vad leii din salbaticie. Chiar imi doresc sa am sansa sa ma conving cu adevarat ca acestei fiinte imi voi dedica existenta intr-o viata urmatoare.
Nu stiu cum s-ar numi pentru mine aceasta profesie (pasiunea pentru lei), poate cercetator, poate zoolog, poate voluntar, dar nu mi se pare un aspect important de tratat atunci cand simti ca e fascinant sa traiesti in savana si sa incerci sa intelegi un animal atat de salbatic cum este un leu.
 
Respect acest pradator pentru ca este agil cand vaneaza, este loial cand conduce si este mandru cand sfideaza prin maretia lui.

Imi doresc sa invat in continuare mai mult despre aceasta fiinta deoarce vreau sa inteleg cum ii dicteaza instinctul sau sa traiasca...

Unde vreau sa ajung cu povestea mea despre The African Dream? Uite aici:

"Am nevoie sa-i ofer un boost de energie instinctului meu care sa ma ajute sa ma intorc la visele mele si sa ma apuc de o treaba serioasa. 
Vreau sa-mi redescopar motivatia si entuziasmul care m-au condus de fiecare data pe mine, spre ceva GENIAL. Vreau sa stiu ca efortul depus de mine contribuie la ceva important... in lumea asta.

In vara lui 2012 o sa-mi implinesc cei 25 de ani (sfertul de secol :D) si nu am nici cel mai elementar chef sa ma potolesc. 
Vreau sa reincep sa-mi traiesc pasiunile...mi-e dor de mine...asa cum ma simt eu cel mai bine: entuziasta, motivata si langa cei mai faini oameni.
Duc dorul unei aventuri, unei tari straine si al unei noi culturi..." - o prima rezolutie pentru Noul An 2012 scrisa si asumata de Lavinia Ioana Udrea

No comments:

Post a Comment