Friday, August 10, 2012

La multi ani, LAV!!!

Era 10 august, 12:00 noaptea pe aeroportul din Luton, Londra si eu asteptam un avion intarziat care sa ma duca acasa. Era ziua mea si eram singura... si implineam 25 de ani. Am avut grija sa-mi daruiesc dinainte un cadou frumos de ziua mea si sa-l vizitez pe Tavi pentru 8 zile, dar nu-mi calculasem prea bine data de plecare.
Hmmm... peisajul nu era foarte promitator... Dar cine spune ca nu poti sa te sarbatoresti de una singura intr-un aeroport??? Asa ca, mi-am permis o sticluta de vin rose de la duty free (cel mai smecher vin EVER!!!) mi l-am turnat intr-un pahar cu picior inalt si m-am pus pe scris... 25 de motive pentru care sa ma bucur de ZIua mea de nastere ORIUNDE m-as afla!!!

La multi ani MIE pentru ca...
  1. stiu sa zambesc, sa rad si sa fiu optimista.
  2. cred in visele mele orice ar fi, orice as auzi si orice as sti.
  3. sunt frumoasa si ma pastrez.
  4. vreau sa simt si sa traiesc senzatii noi, zi de zi.
  5. sunt curajoasa si curioasa.
  6. stiu sa iubesc.
  7. perseverez sa-mi iasa lucrurile asa cum vreau eu.
  8. stiu sa am grija de trupul si sufletul meu.
  9. doresc sa ma perfectionez.
  10. studiez etica si filosofie.
  11. imi place sa ajut oamenii din jurul meu.
  12. imi pasa de lucruri si idei marete; cum ar fi natura, profesionalismul...
  13. sunt puternica si stiu sa fac fata obstacolelor din calea mea.
  14. am inclinatii artistice.
  15. sunt sofisticata, complexa.
  16. sunt colorata si plina de viata.
  17. stiu sa ma bucur de oameni, lucruri si situatii.
  18. sunt ingenioasa si creativa - prin urmare, pot sa gasesc moduri in care sa-mi serbez ziua de nastere si intr-un aeroport.
  19. invat din greselile mele si ma intereseaza sa ascult parerile celorlalti.
  20. nu uit de unde am plecat.
  21. motivez si sustin oamenii din jurul meu.
  22. 10 e numarul meu norocos si este definit prin excelenta.
  23. ma bucur de varsta mea si nu am regrete.
  24. vad in mine o persoana cu adevarat speciala.
  25. MA IUBESC ATAT DE MULT!!!

http://thepleasuremonger.wordpress.com


No comments:

Post a Comment